[:tr]Dijital Pazarlama[:]

Mart 6, 2019 0 Yazar: Yavuz Yilmaz

[:tr]

1. Mobil sayfa açılma hızı

Kullanıcılar web sitelerine girdiklerinde, hızlı bir şekilde fatura ödemek, alış-veriş yapmak, tatil incelemelerinde bulunmak veya bir makale görüntülemek isterler, hızlı sonuç alamadıklarında , siteyi terk edip başka bir siteyle devam ederler

2. Dönüşümü yeniden tanımlama

Günümüzde insanlar artık farkındalıktan değerlendirmeye, satın almaya kadar doğrusal bir yol izlemiyorlar. Benzersiz ve öngörülemeyen anlarda  görüşlerini daraltıyor ve genişletiyorlar. İnsanlar anında cevap almak için cihazlarına yöneliyorlar. Geleneksel pazarlama dönüşüm yolunu yeniden şekillendiriyorlar.

 

3. Müşteri yolculuk haritalaması: Sadakat yolu

 [:]